جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فضای مجازی

از مومن نسب و اینستاگرام تا توئیت‌بازان پر سر و صدا

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ

اینستاگرام در اقدامی توهین آمیز حساب کاربران مرتبط با سپاه پاسداران و برخی کاربرانی که هشتگ حمایتی از سپاه را داشتند و همچنین حساب افراد انقلابی را مساوی با تروریسم و حامیانش دانسته و مسدود کرد و فراتر از آن به گزینش پست های کاربران و بررسی آن ها و در نتیجه حذف برخی از آنها دست زد. اقدام قابل پیش بینی این پیام رسان صهیونیستی که مانند دستاوردهایی چون #تروریسم_سایبری و #قتل‌عام_فرهنگ_ایران #مهندسی_جنگ_اقتصادی و #انحطاط_بنیان_خانواده_ایرانی_اسلامی و ... باز هم مسئولان مربوطه را از حالت انفعال خارج نکرد در مقابل نمونه اقداماتی برای مقابله  حتی از کشورهای غیر اسلامی مانند بریتانیا وجود دارد  که  پس از ۱۸ میلیون مورد سوء استفاده از کودکان و جرائمی  که در این شبکه اتفاق افتاد قوانین و جریمه هایی را برای اینستاگرام اتخاذ نمودند و یا کشور  افغانستان که برای اینستاگرام  به منظور عدم خروج اطلاعات کاربران از کشور قوانین وضع کرده و قراردادی منعقد نمود و .....  این انفعال وزارت ارتباطات بی ارتباط با مصرف مقدار قابل توجه ترافیک اینترنت کشور به وسیله اینستاگرام و در نتیجه درآمد سالانه صدها میلیارد تومانی آن نبوده است و در طرف دیگر اینستاگرامی را قدرتمند تر نموده که ایرانی ها برای اینکه حذف نشوند باید قوانین آن را رعایت کنند!!! حال در این وضعیت آقای #مومن_نسب در واکنش انقلابی متذکر  شدند که #فیلترینگ_اینستاگرام  پاسخ حداقلی و همچنین بازدارنده این چپاول فرهنگ و اخلاق و سرمایه کشور توسط این شبکه اجتماعی صهیونیستی است و انتقال کاربران به پیام رسان داخلی موجب تضعیف این جبهه دشمن میشود که این مواضع یکباره توسط توییتری های انقلابی!!!!  با الفاظی مانند متحجر، ضد رسانه، دارای منافع شخصی و بی سواد و عقب افتاده و...  مورد تمسخر و تخریب  قرار گرفته شد و هجمه آنان به جای بیان دقیق افکار، طبق معمول سایرین را منکوب نمود، گویی هر کس مانند آنها فکر نکرد محکوم به تحقیر و توهین است.

مواردی کوتاه با دوستانی که دیگران را به بی سوادی متهم می‌کنند:

:one: آنچه #حاکمان_سکولار_شبکه_صهیونیستی در این شبکه ها برقرار کردند #فیلترینگ_حبابی است به نحوی که  فقط تصور فعالیت مورد نظر وجود دارد و پیام نهایتا در لایه اول اطرافیان فقط نفوذ خواهد کرد به بیانی دیگر(پیام و فعالیتی که مطابق نظر گردانندگان باشد صرفا به صورت مطلوب دیده خواهد شد) مانند #توییت_بازی های شبانه روزی بی ثمر برخی از  رزمنده های به اصطلاح سایبری که دیگران را هم به این مبارزه!!! دعوت و ترغیب نموده اند.


:two: صراحت دشمنان در #جنگ_رسانه بهتر از جهالت  انقلابی نماها و خیانت برخی مسئولین است که همانا دشمن برای اهداف خود شعارهایی مانند #گردش_آزاد_اطلاعات و #آزادی_بیان را هم زیر پا میگذارند در حالی که هنوز غربزده های داخلی این شعارها را دستاویز خود قرار میدهند.


:three: وضعیت لجام گسیخته فضای مجازی و حرکت دشمن به #اشغال_مجازی کشور جدای از جنبه انفعال مسئولان مرتبط و بی توجهی آنان به فرامین مقام معظم رهبری مانند دستور معظم له بر تشکیل شبکه ملی اطلاعات در واقع ماحصل پر کردن زمین دشمن و ایفای نقش #هیزم_آتش_جنگ_مجازی توسط برخی خواص می باشد کسانی که امروز به جای متهم نمودن امثال #مومن_نسب باید در مورد نتیجه این ترغیب و هدایت نیروهای انقلابی به زمین دشمن توضیح دهند.


:arrow_backward: و کلام آخر : از آنجایی که اخیرا توییتر حساب مسئولی که خود دوره ورود به توییتر برگزار و فعالیت در اینستاگرام را توصیه میکرد را هم مسدود نمود بهتر است دوستان به جای حمله و شلیک توییتهای پر از لطف به مومن نسب به فکر #استقلال_فضای_مجازی باشند تا ان شا الله مبارزه واقعی و موثر  با دشمن را شاهد باشیم.

🖌#ح_عرفانیان

پژوهشگر فضای مجازی

  • امیر بشیرنژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی